Vyhledat
  • Miro

ÁNO, SOCIÁLNE SIETE SÚ VHODNÉ AJ PRE GASTRO PREVÁDZKY

Sociálne siete so sebou prinášajú mnohé výhody aj čo sa týka prezentovania seba, svojho produktu alebo služby. Ponúkajú možnosť presného zacielenia reklamy na konkrétnu skupinu ľudí podľa lokality, veku, pohlavia, záľub... . To vám offline reklama nikdy nedá. Nastavíte si rozpočet a váš príspevok uvidia ľudia, ktorých presne chcete osloviť.


Do online sveta čoraz aktívnejšie prispievajú aj gastro prevádzky, pretože si uvedomili, že takáto prezentácia je aj pre nich. Je jednoduchá, pohodlná, presná, moderná. A navyše, môžu dostať aj spätnú väzbu v podobe recenzií, odporúčaní, zdieľaní, komentárov. Tu už ale treba počítať aj s tým, že sa tam odzrkadlí aj nekvalita a prístup ku klientom, zákazníkom, hosťom, dodávateľom, odberateľom, zamestnancom, konkurencii a kvalite.

Áno, aj gastro prevádzkam môže prinášať webová stránka a sociálne siete benefity. Okrem iného aj budovanie značky a povedomia u ľudí.


Ak sa pozriete na štatistiky, tak na facebooku pribúda aj starších ľudí a to aj vo veku nad 60 rokov. Takže nie je pravda, že je to sociálna sieť určená mladým ľuďom. Každý si príde na svoje.


Obľúbené podniky sa budovaním sociálnych sietí a webu približujú svojim klientom a komunikujú tak s nimi. Ide o bližší kontakt, priateľský a otvorený prístup. Aby ľudia vedeli, že sú vítaní, že sa na nich myslí a že sú akceptovaní. A vybudovať toto všetko nemusí stať veľké peniaze. Stačí vedieť ako na to, čas a trpezlivosť. A nezabúdajte so zákazníkmi, aj s tými nespokojnými, komunikovať slušne. Provokatérov ignorovať alebo blokovať. Aby to zbytočne neskĺzlo do hádok, na úkor toho, čo chcete prezentovať.


Ešte raz - podstatný je správne zvolený tón a oslovenie, na základe cieľovej skupiny, zdieľanie zaujímavého obsahu, načrtnutie aj niečoho zo zákulisia, zaujímavé súťaže, postrehy, myšlienky. A netreba zabudnúť na recenzie. Mnoho ľudí si vyberá na základe recenzií, ktoré si o podniku prečítajú. Lajky, komentáre a zdieľania taktiež zohrávajú veľkú úlohu. A odpovedanie na otázky, včasné odpisovanie na správy taktiež.


Na záver zhrnutie základných výhod marketingu na sociálnej sieti:

  • zapamätateľnosť

  • veľký zásah publika pri relatívne nízkom rozpočte

  • možnosť cieliť na emócie

  • jednoduchý kontakt s ľuďmi

  • možnosť prezentovať jedálny lístok, prevádzku, interiér, recepty ... .


1 zobrazení0 komentář

Nejnovější příspěvky

Zobrazit vše